Tisdag eller måndag?

Det är lite förvirrande det här med dagarna just nu eftersom det brukar vara måndag efter man har varit ledig en helg eller så men nu är det i stället tisdag! Min järna kan inte riktigt ställa in sig på det utan tror att det är måndag ist, särskilt eftersom dagen började som en måndag... haha det här är förvirrande :S
Har biologi prov i mon, så jag borde plugga men jag har så sjukt ont i huvet så jag kan knappt tänka, så jag tycker att jag kan få vänta i minst en timme iaf. Det kan ju va det positiva med huvudvärk, man får tillåtelse till at skjuta upp saker haha XD Men p.g.a huvet så blir det här värken ett roligt inlägg eller en sammanfattning. Men ni får klara er ;) Som plåster på såren så får ni en bra låt istället, fast det får ni inte för det finns typ ingen bra nu haha XD (Ursäkta min humor men jag får skylla på huvet och trötthet)
Men nu ska jag äta och få bort huvudvärken.
Love ya babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0