Tiffany's och lejon

Jag måste bara säga att jag har blivit kär i tiffany & co. de har ju de sötaste smyckerna man har sett!!! Synd bara att man inte kan beställa till Sverie :( Men det finns ju i Usa och förhoppningsvis så ska jag dit ngn gång (mina kusinbarn bor där :D) och då ska jag shoppa sönder på Tiffany's, Victoria's secret och forever 21 m.m. :D
Måste också säga att HM har fått in så sjukt snygga kläder på hemsidan så jag tror jag vill beställa typ allt haha.
Det är så fina kläder i blommigt och pastell färger, precis som jag vill ha det! :D Är väldigt glad för detta p.g.a att jag inte har hittat några kläder på VÄLDIGT läng XD
På tal om lejon så såg jag världens gulligaste youtube klipp. Det handlade om två kompissar som hade tagit hand om ett lejon men av ngn anledning fick dom inte ha kvar honom så dom släppte ut honom i afrika. Dom längtade efter lejonet så dom tänkte leta reda på honom och hälsa på honom. Alla sa att det var för farligt för att lejonet hade blivit ledare över sin flock och att han inte skulle komma ihåg dom, men dom åkte i alla fall. Dom letade och efter ett tag så hittade dom lejonet. Lejonet hoppade sprang och gosade och kramade dom... Det var det gulligaste jag sett, ni måste se:
Love ya babes! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0