Seg söndag

Nu är det meningen att jag ska börja blogga igen... för hundrade gången XD men ska verkligen försöka att få det att funka denna gången, för Julias skull haha.
Idag kmr det inte att hända så mkt. Det var meningen att jag skulle kolla på Desperata hemmafruar idag/kväll med några kompisar. Men det blir inte så mkt med det för en av dom var sjuk så det var jätta synd :( Jag får försöka hitta på ngt annat roligt.
Kollar på lite kläder på internet, ett stort måste just nu för jag har verkligen INGA kläder just nu, allvarlig klädtorka!
Men det är så svårt att hitta något för jag tycker inte att det finns så mycket fint just nu, så därför har jag typ samma kläder helatiden haha. Ska försöka göra en ny header eller design snart, men har inga bilder just nu så det får bli en annan dag. Dessutom har det hänt rätt så mkt sen jag slutade blogga så ska försöka sammanfatta det viktigaste lite kort i nästa inlägg.
Love ya babes! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0