Oreohjärtan och PIN-kod

Hur dum får man va igentligen? Jag tänkte starta om min mobil p.g.a en sak och när pin kods rutan kommer upp... har jag helt glömmt pin koden XD så jag försökte på alla tre försöken och så klart hade jag fel. Så jag var tvungen att slå in puk koden men den hittade jag inte! Så har varit utan mobil ett tag nu, men som  tur var kom mamma hem för några minuter sedan så vi kunde låsa upp min mobil. När jag kollade på vad mitt lösenord var så hade jag slagit det bakvänt, fatta otur! hahaha.
Skriver ned receptet till oreohjärtan, det är bland de lättaste recepten jag någonsin sett, man behöver bara tre ingredienser och ingen ugn! Bra för mig eftersom jag suger på att baka! Kommer nog göra fel i alla fall, så får nog be min lilla syster Agnes göra dem istället, hon är mycket bättre än mig på att baka haha.
Önska mig/henne lycka till! ;)
Love ya babes! ♥
P.S. Vi har studiedag idag! :D och jag glömde den där sammanfattningen, men den får bli när jag har tid att tänka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0