16 år!

NU har det hänt, jag har fyllt 16! (eller jag fyller sexton i dag) :D Känner dock ingen skillnad från igår hahah...
Lyssnar på Glees nya, självskrivna, underbara låt(ar) loser like me m.m. (lägger in videoklippet) medans jag väntar på att några kompisar ska komma. Det blir bara lite lugnt och stilla med tårta. Mysigt :)
Vaknade av sång (igentligen väckarklockan) idag från min familj, ja må hon leva ja må... fick smörgås tårta och cupcaces till frukost. Fast klumpig som jag är så tappade jag halva cupcaken XD Fick jätte fina presenter, pengar, aromalampa (gör så det luktar hur gott som helst i rummet :)), bodyscrub och bokstäver till väggen. (Tack!)
Men nu ska jag göra tårta...
Stora bokstäver från MIO och det står BEA om det inte syns på bilden XD
Aromalampan, så det är ingen "riktig lampa"
Loser like me - Glee (okej nu var det meningen att det skulle vara ett videoklipp här men det verkar inte funka XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0