Karl Lagerfeld coca cola light

Förlåt, jag vet att jag sa att jag skulle blogga men så glömde jag och så var jag inte säker på att mina inlägg lades upp eller syntes bla bla bla...
Nu gör jag ett litet blogg inlägg iaf för jag var bara inne på minoutfit.se och kollade runt lite när jag såg anonsen om karl lagerfelds specialdesignade aliminium flaskor för coca cola light! Och jag kände att jag bara var tvungen att ha en sån. Men problemet är att jag inte vet om man kan köpa dom i en vanlig affär eller vad man måste göra för att få en sån... men ska va med i en tävling om såna flaskor och accesoarer av K.L. men om jag inte vinner (vilket jag troligtvis inte kmr göra) så får jag väl hitta ngt annat sätt.
Bara kolla hur snygga dom är! :D
Ska försöka komma ihåg att blogga imon men nu ska jag kolla på scrubs...
Love ya babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0