2011.06.21

Det är en väldigt trött bea som bloggar i dag. Somnade inte förrens 6 på morgonen sen!!! Så jag sov till 1 och är sjukt trött och seg men trots allt detta så hasade jag upp mig ur sängen och åkte till, vad som börjat bli mitt andra hem känns det som, grand samarkand med Klara. Och nu kmr poängen av det hela: Vi hittade en chai latte blandning i världens mysigaste the butik! Man bara blandar med hälften vatten och hälften skummad mjölk och så har man en god och varm chai latte :D Detta kanske ni inte visste om mig men jag är galen i chai latte... ja all latte!
Tror jag ska börja med en random fakta om mig varje dag så ni lär känna mig lite bättre ;)
Så i dag blir det fakta nr. 1: Jag älska all LATTE! Vanilj latte, mocha latte, is latte o.s.v.
(fanns inga fina latte bilder)
Love ya babes! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0