Veckans låt

I dag hände det inte så mkt i skolan och dagen gick ovanligt segt, lite ovanligt för jag tycker att alla dagar har gått så fort nu på den senaste tiden, start är det väl jul ;) Fick MVG på fysik provet i dag i alla fall, hade tre fel men jag är nöjd endå :D
Kollade på Dear John i går, har haft den hemma ett tag nu men det har inte blivit att jag har kollat på den.
I alla fall så grät jag sönder till den(jag är väldigt känslosam när det gäller filmer, ni skulle sett mig när jag kollade på Shutter island ;) ), och är det bara jag som tkr att den slutar helt fel?
Aja i alla fall så spelas denna låten rätt så mkt och jag fell in love with it. den är bara så bra och mysig och sen så har ju Joshua Radin så bra och fina låtar. Här får ni den:

Paperwight - Joshua Radin ft. Schuyler Fisk (hahah vänta heter hon fisk!? :P Hon sjunger sjukt bra i alla fall...)


Love ya babes! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0