Solen skiiiner :D

Rubriken säger ju allt... solen skiner och allt är underbart, förutom att jag måste plugga men det går väl snabbt får man hoppas. Har precis gjort en bildanalys, hoppas Gerold (bildläraren) tycker om den. Ska måla min tolkning av skolan också, får se hur det går :rolleyes:
Vi firade Carro igår och hade jätte kul, ett litet fel med bussarna eftersom nästan ingen av oss hade ställt om till vinter tid så vi drog runt på stan i en timma typi kylan utan att ha någonting att göra, lite typiskt oss ;P
Det var en överraskning för henne och vi bowlade och åt på en läskig men god restaurang som heter Ali Baba och sen åkte vi hem till mig och började kolla på The Bountyhunter, skit bra film asså :D.
Vi köpte 2 kg godis, mums... fast jag äter inte godis, buhu ;( Men vi gjorde ne jätte fin och god tårta i alla fall :D
Kolla :)

Det är kladdkake botten och två våningar ;)



Saga gjorde en Budda ;P
Love ya babes! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0