Pensionär?

Som jag skrev innan så har jag varit hos farmor. Vi fikade och löste korsord! xD Hahaha är jag redan pensionär eller? Gud vad tråkigt at vara pensionär, inte ha någat att göra, för så är det ju egentligen. Undra hur man ser ut när man är typ 70? Bulltant eller snobbig, tjock eller smal, grått eller färgat? Det vet man ju inte, det återstår att se...
På hemvägen hämtade vi lite thai mat, det blev friterade nudlar, kyckling och lite annat gott.
Nu ska jag eller borde jag plugga igentligen men jag orkar verkligen inte, jag är lite lat med sånt. Så får man ju så dåligt samvete när man hör att alla andra pluggar. Men jag menar det är ju lov... då ska man ju inte plugga! :P
Men som jag sa så borde jag plugga men nu ska jag baka kladdkaka istället.


Love ya babes! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0