Men hemmakväll då! xD

Provade nyss min lilla systers trippeltång som hon fick i födelsedags present (hon fyller år på Måndag) av mammas kompis så jag var tvungen att prova. Jag passar inte så bra i tripplat hår men Agnes (min lillasyster) gör det :D.
Har varit i stan med klara, saga och en liten stund carro. Vi tänkte äta men Saga den svikaren :P och carro åkte hem så kvar var jag och klara och vi bara flummade runt. Vet inte riktigt vad vi gjorde igentligen, det var väldigt kallt och jag hade bara en tunn skinnjacka... jag tror jag dog! xD
Men nu till rubriken. När jag och klara flummade runt i stan så gick vi in till Hemmakväll ett anta gånger och 111 gången och sista så hittade vi milda creme frech (stavning?) bland colan, festisen och energi dryckerna. Det är mat lixom?! Helt wierd asså!! xD Haha men ibland så hittar man lite konstiga saker lite överallt.



Måste bara visa denna låten, sjukt skön asså, det är King of anything med Sara Bareilles.


Love ya babes! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0