Kläd ångest... :S

Har ni också fått kläd ångest eller vad man ska säga någon gång vi vet när man har absolut ingenting att ha på sig? Jag har det helatiden. Det värsta som finns asså. Jag fick en liten släng av det nyss, men det fixade sig som vanligt, jag menar man har ju alltid kläder på sig hahah :P
Men snart så kommer Klara och Saga och vi ska baka kladdkake tårta (anlednig hemlig). Ska bli kul att se hur den blir. Jag gjorde ju vanlig kladdkaka  igår och den blev faktiskt jätte god, inte för att skryta men... ;)
Ska nog starta ett konditori! Hahaha nej jag skämtar bara det är bara det att jag lyckas aldrig när jag bakar men har gjort det nu två gånger i rad med kladd kakan så jag är lite stolt.

Ska nog börja med veckans låt eller nått, kan ju försöka i alla fall för det är så fattigt med låtar känns det som just nu. Men den första veckans låt är Check it out med Will.I.Am. ft. Nicki Minaj. Tycker den är väldigt bra, man blir lixom glad :D



Love ya babes! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0