Huseby

I dag så har jag varit på huseby julmarknad och fått lite julkänsla... fast egentligen inte för det var bara regn och lerigt så det varit inte så juligt och mysigt som man längtar efter. Jag köpte ett ekologiskt doftljus som luktade hur gott som helst! Det var citrongräs doft tror jag :D Vi fick en gratis tvål som luktade choklad bara för att också, de var så snälla. Köpe också present till mamma, jätte bra ju.:P Har gjort lite läxor idag också, man måste ju vara lite duktig ibland ;) Men jag köpte ju nya skor i går också ju och dom måste inpregneras eller vad det heter minst 3 gånger innan man andvänder dom och jag vill ju gärna använda dem denna veckan så ska nog gå in och spreja på dem nu.

Love ya babes! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0