Hann igen ;)

Hade tid över på morgonen igen. Det är helt otroligt jag brukar alltid ha det så stressigt och på den sista tiden har jag haft så mkt tid. Kan det ha att göra med att jag bara tar ett lager macara och plattar inte håret lika mkt? ;)
Idag så ska jaag til syon i alla fall och får se om jag får lite lättare att bestämma gymnasie linje då? :D
Hoppas verkligen det för jag har verkligen ångest över detta. Funderar på Estetisk dans, natur eller ekonomi, jag har många att välja på så det gör det inte lättare att bestämma sig :P
Sen efter syon ska jag in till stan och plocka ögonbrynen med Klara, om hon kmr till skolan i dag för hon hade migrän i går... Hoppas att hon kmr för jag vill inte göra det själv. Jag kmr nog börja gråta när de plockar dem för jag har hört att de gör det mkt ondare. Hoppas det inte är så farligt. Ska köpa färg till ögonbrynen också så hoppas det blir snyggt.
Ha en bra skoldag i alla fall.

Love ya babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0