Gymnasie?

Idag så har jag varit på öppethus på gymnasieskolorna. Det blev lite klarare fast ändå inte över vad jag ska gå.
Jag har tänkt på Natur - natur, ekonomi - juridik och estetisk - dans. Men det är svårt för det är så mycket jag vill och så vill jag ju dansa också, dans är typ det bästa som finns asså:D! Men man blir ju lite förvirrad, det är ju så mycket man kan välja mellan och så mycket man vill göra och prova. Sen är det ju svårt också för att gymnasie skolorna ändras ju så det är typ ingen som vet helt hur allt ska bli så man kan ju inte vara helt säker.:P
I går var jag och klara och plockade ögonbrynen på the body shop, jag tycker att det blev rätt så bra, vi har nog två gånger till som vi ska plocka dom och sen har vi nog den formen som vi ska plocka efter i vanliga fall.
Köpte ögonbrynsfärg och lite annat roligt ocskså:


1. Vitaminspray från the body shop
2. Shimmer body butter, cocos (fick man när man handlade över 500 kr :D)
3. Ögonbrynsfärgpensel från the body shop
4. Ögonbrynsfärg från the body shop
5. Maskara, mabyline från kicks
6. Ett doft prov från the body shops nya parfym (luktar så gott!!! :D)
Allt detta + plockning kostade lite över 700 tror jag så jag är praktiskt taget pank nu haha.


Köpte vinterskor i dag också köpta på dinsko, 899 kronor, tkr dom är skit snygga ;)
Men nu ska vi snart få gäster för vi ska fira min lilla syster Agnes.

Love ya babes! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0