Brunt eller?

Sitter och kollar på lite hårfärg för jag kollade på lite gamla bilder när jag hade brunt hår. Har ju min naturliga blond, röd, brun... någon konstig färg i alla fall just nu som jag inte passar i. Så därför funderar jag på att färga tillbaka till den jag hade innan om mitt hår pallar det.:D Gjorde ju en avfärgning sist så det är ganska slitet...
Hann inte att blogga i går och det kommer jag nog vanligtvis inte göra för jag dansar och kommer hem vid typ 9 och då ska jag dusha och göra läxor och sånna saker så jag hinner inte med riktigt.
Hade tänkt måla naglarna nu men kan inte bestämma vilken färg jag ska ha, har ju tröttnat på mina gamlar så funderar på att köpa nya, mörka typ metallic, det tycker jag är skit snyggt. Så en metallic får väl inhandlas då om jag hittar för det finns verkligen inte någon stans. Det är så jobbigt när man har en bild av vad man vill ha men så finns det typ aldrig, det är tråkigt :(
Men nu ska jag äta.

Love ya babes! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0