Ännu en dag på lovet

I dag (natt) är det ett sådan ovanligt tillfälle när jag bestämmer mig för att skriva i min blogg.
Det hela började såhär: Jag hade tråkigt, klockan var 23.23 så jag fick en idé... kanske ska jag blogga för ovanlighetens skull och det gjorde jag så nu sitter jag här och skriver.
Nej skämtar bara men just nu är det ju höstlov (heeelt underbart!) och jag har varit med kompisar och varit i köpenhamn och shoppat (bilder kmr sen om vi har tur ;)) skit skojj.
Det blev en blå randigt tröja från Zara och en lite höstig, blommig blus från Vila (vi har Vila här i växjö, lite onödigt, jag vet) kan inte vänta att använda det.

I mon så ska jag på stan med nårra kompisar och vi ska kanske äta i stan och kanske sova över och ha lite skräck kväll, lite efter halloween sådär, ska bli skit skojj.

Kollar lite på smycken från "house of harlow" hur fina som hellst det är Nicole Richie som äger märket och designar älskar verkligen smycken. Synd bara att de är så dyra, annars hade jag köpt typ allihop!


Skit snyggt halsband från House of Harlow finns på kyssjohanna.se för 625 kr

Super fin ring från House of Harlow som finns på samma ställe men för 549 kr

Love ya babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0