Sleepless in deutschland!

Ett till inlägg bara för att jag inte kan sova hihih.
Har inte så mycket att skriva men...
Har blivit helt beroende av serien Chuck, såg hela serien i förrgår så nu får man väl vänta på att det ska komma en säsong 4. Det är så typiskt mig! Jag blir beroende av en serie, kollar på hela serien i sträck på 2 eller 3 dagar för jag kan inte vänta en vecka på nästa avsnitt, jag inser att serien är slut och blir sur på mig själv för att jag måste göra så här och sedan väntar jag på nästa säsong och då har jag säkert slutat intresserat mig för serien och bryr mig inte. Hahahahah detta var hur jag kollade på en serie F.Y.I lixom. Men så kommer deet inte bli med Chuck för den kommer jag aldrig att tjata ut.
Nu ska jag försöka sova.

God natt, love ya babes! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0