Ny design snart

Nu håller jag på att göra en ny bloggdesign men den kommer nog inte att bli klar förräns om nårra dagar för jag behöver nya bilder. Men den kommer att bli snygg får jag hoppas.

Jag har varit på teater i dag och den var ju på tyska så jag förstod ingenting. Vi var också och kollade på några medeltidshus som dom hade återuppbyggt och ett vikinga museum. Inte jätte roligt men lite intressant endå, lite coolt att se hur dom bodde och vilka saker dom använde.

Är det bara jag som har varit seg nu i sommar? Jag har varit trött nästan hela tiden. Det är lite sjukt att man kan vara så trött, ibland tvingar mamma och pappa upp mig så tidigt så jag inte vet vad jag gör så jag klöser sår i mig själv, hahahah då är man trött.

Love ya babes! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0