Låt torka

Det värsta är när man vill lyssna på en låt men kommer inte på någon hur man än försöker! Detta händer mig just nu så jag lyssnar på gamla så som face down och the botten is nådd. Men det är ju mysigt i bland.
I dag känner jag mig duktig för vi cyklade i sex timmar i dag, runt i skogarna hahhah. Vi hyrde cyklar eftersom vi inte hade våra cyklar här. Det blev väldigt krångligt när vi skulle lämna tillbaka cyklarna... men det löste sig.
Imon så får jag hoppas att det blir att shoppa för jag är värkligen jätte shopping sugen. Dom har en jätte bra affär här i Kiel som heter Tally Weijl. Där finns det jätte fina kläder och inredningen är helt rosa. JÄTTE FINT!
men nu ska jag duscha.

Love ya babes! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0