Kyrkan tar döööööd på mig!

Hello!

Jahopp rubriken säger allt: Kyrkan tar död på mig, har varit på gudstjänst i dag (vi var tvugna att gå p.g.a. att det är långfredagen i dag) den var verkligen seg! Prästen pratade bara om hur gud gav sitt liv för oss, hans osjälviska uppoffringar och nått lamm. Men den tog slut till slut tack gode gud.
Hade tänkt duscha nu sen kanske jag ska sova över med nårra kompisar i kväll men inte säkert, annars vet jag inte vad som händer.
Ingen ny header i dag och det kommer nog inte bli nån på länge för jag kan inte göra nån snygg. Får vänta tills nån kan hjälpa mig.
Ska nog kolla på Vampire diaries nu istället för att duscha (ska göra det sen, hoppas ni antäcknar) missade det i går så nu ska jag drägla över snyggingen som spelar Damon kanske lite över Stefan med.

Love ya babes!♥

Kommentarer
Postat av: Agnes

HAHA!! Lilla fjortis! haha skojja ba! :) <3

2010-04-02 @ 18:30:06
URL: http://syrranagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0