Konfa läger

Ojjs, jag har visst inte bloggat på länge. Men så blir det när man har mycket att göra och hinner inte med någonting.
Men som rubriken skvallrar om så har jag kommit hem ifrån konfa läger i Asa. Där var vi från fredag och jag kom hem halv ett i dag. Hade tänkt att bara slappa och kolla på vampire diaries men det går inte att gå in på den sidan på nån utav vårta tre datorer. Och jag som hade längta så.
Men det var kul på konfa lägret så länge vi inte gjorde nått tillsammans med ledarna. Vi satt och skvallrade till halv tre på natten. Hade tänkt dygna men det blev inte så, var för trötta för vi hade paddlat kanot och hållt på hela natten.
Men jag är väldigt trött så, cha cha bitches.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0