Fredag och frisk!

Hejj!

I dag är det fredag och vi är ännu en dag närmare sommarlovet. Men först är det 68 dagar i skolan (inräknat helger) så det är egentligen inte så mcket. Längtar verkligen till sommaren♥. 
Va i skolan i dag för jag är frisk nu, äntligen det är verkligen segt att vara sjukt. Det var ju inte kul i skolan precis men man träffade ju vänner och kom ut i från sängen. Hade inte så roliga lektioner men dom var inte många, 4 lektioner tror jag att vi hade i dag. Sen åkte jag till stan med en kompis, jag köpte ett pack med armband på gina tricot. Men sen kom jag till Glitter och där hittade jag så klart jätte fina armband och ett halsband men eftersom jag hade köpt armbanden på Gina så hade jag inte råd med dom, Det är verkligen typiskt mig. Men ska lämna tillbaka armbanden på Gina och köpa dom på Glitter i stället.
Kollar på resor till Thailand inne på fritidsresor, ving och apollo. Vill verkligen åka dit men jag har hört att det är oroligt där så det känns ju lite läskigt men sen läste jag att det finns inget som avråder någon från att åka till Thailand så det funkar nog.Jag kollade på lite andra resor men det var bara sol och bad och ingen billig shopping som i Thailand och det är just därför som jag vill åka dit, det är sol, bad och billig shopping, allt vad man kan begära. Det blir troligen inte nån resa förräns efter sommarn men då ska jag nog övertala mamma och pappa att vi åker till Thailand till hösten.
Jag har äntligen gjort en header, vad tycker ni? Jag blev inte så jätte nöjd, men den  får duga.

Lägger in denna reklamen från com hem för jag älskar den och kan den utantill xD




Love ya babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0