Tjej kväll <3

Cha Cha!♥

Har varit i stan i dag efter skolan med Jaqeiii och Eliiinah och träffade Lovisa och Mirre sen.
Köpt färg till håret som jag ska färga på söndag, och en svart, lång kofta från bikbok (lägger in bilder på de sen).
Sen träffade vi massa med folk på stan och snackade och flummade lite typ.
Det var sjukt kul förutom att jag hade cp ont i fötterna för jag har typ inflammation i hälsenorna och skoskav typ och gick på stan och haltade och det gjorde så att jag fick ont i den andra foten som jag stödde på...

Men nu ska jag bara äta och sen sa jag cykla i väg till en kompis där vi är nårra kompisar så blir det väl att sova hos Jaqeiii med sen ♥

Love ya babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0