Fredag <3

ÄNTLIGEN FREDAG!♥
och jag är frisk och har varit i skolan :) kanske inte borde vara så glad att vara i skolan men man missar ju så mkt. Lyssnar på msik just nu, känns som jag alltid gör det men när jag väl är inne på datorn så kan jag inte vara utan musik på datorn och blogg.
Det är bara så mycket bättre att lyssna på musik när man bloggar :)

Senare kommer Elina och det värkar som att vi ska ha vampyr maraton, med serien true blood (som är en sjukt bra serie som man kan kolla på, på svt play t.ex.) världens bästa film: Twilight och lyssna på
Tokio Hotel som inte är vampyrer men det ska vi ju också göra :)
Inte mycket händer fram tills Elina kommer.

Love ya babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0