Twilight soundtrack

Har precis gjort läxan som var att skriva en kladd till ett författar porträtt av H.C. Andersen, det var inte kul! H.C. Andrsen var ju SÅ tråkig jag somnade! ... Sorry fick bara lite damp.
Sitter och lyssnar på låtarna från "Twilight soundtrack", just nu "Bellas lullaby remix" det är bellas lullaby i bakrunden sen är det olika fraser från filmen. Den var lite konstig, låten.
Ska snart föra över låtarna till mobilen för jag har de på datorn så fort pappa kommer hem för han har usb:n.
Sång i dag hade jag. 16.30 till 18.0 typ det var lite för lång tid. Men snart är det "konsären" och det var vår sista övning innan så det behövdes.
Innan så var jag på stan med Jaqe och jag köpte ett linne på Gina. Det linnet som jag egentligen ville ha fanns bara i L så det var för stort.

Denna helgen kommer allt att hända känns det som. På lördag ska vi ha dans uppvisnign i Linnéparken, Charlotte Perelli kommer till Växjö tror vi ska kanske kolla då och MTV video adwards är så de visar ett klipp från "New Moon"!!!
På söndag ska vi ha "Vårkonsert" typ. Fast helgen ska bli rolig.

Tänkte visa linnet men usb:n är borta så får inte in bilderna i datorn.

Love ya babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0