Torsdag

I dag så är det torsdag som jag tror att ni alla vet ;)
Torsdag innebär blandannat sång för mig. Jag har sång lektion alltså och i dag så skulle jag kunna en valfri låt utantill och sjunga den då. I går blev det lite panik för jag hade glömt det men kom på edt vid nio typ så jag fick välja låt och träna, träna och träna. Så har försökt memorera låten i huvet i dag. Men det gick bra till slut när jag sjöng jag kom ihåg texten.
Men innan jag skulle till sången så hade vi gympa så vi fick skynda oss att springa till bussen. Men just nu så är det ingen årdning på busstiderna så jag ringde till länstrafiken för att vara på den säkra sidan men fick fel tid av henne med.
Så vi kom ju inte med bussen som vi skulle. Det var då jag, Jaqe, Elina och Elin som skulle komma med bussen. Men när bussen väl kom så tro fan att den inte stannade! Så Elin ringde och skällde ut länstrafiken för andra gångne typ haha (inte illa menat asså) men till slut efter många om och men så kom busshelvetet.

Efter sången så blev det City gross och handla med mamma och där köpte man tidning. I tidningen så fanns det premenations lapp (som det alltid gör) och där får man åtta nummer av Frida plus... TWILIGHTDVDN! Så nu har jag bestämmt mig för att premunemera (stavningen?) dock inte bara för dvdn (host) haha.

Just det måste också meddela att min bok inte har kommit och jag börjar bli VÄLDIGT väldigt otålig!!!!!!!!!!! Jag vill ha den nu hahha!

Just det måste bara lägga in lite bilder på skolan dels för att visa hur skabbig den är och vad vi håller på med haha fast inte varje dag detta var typ en ovanligt flummig dag för mig men ändå väldigt serious (not) haha... Här kommer bilderna...


Matten...


matten... haha elina hade lite kul


Biologin... Joel hade lite kul haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0