Torsdag

HejHej gullisar!

I dag så var det korvstroganof i skolan eller "kolvsnolgalof" som jaqes kusin säger gulligt va! Fast Jaqe och jag åkte Till Donken och åt, det var gott! Men vi gick tillbaka till skolan och tog lite vägar och hoppades komma fram, men det gjorde vi. I tid också! jag trodde aldrig att vi skulle hinna.

Det var sång i dag som vanligt på torsdagar. Köpte Vita jeans leggings och svarta enkla ballerina skor. Vita jeans leggingens köppe jag för jag ska sjunga på söndag i domkyrkan och då ska vi vara helvit, fatta att det var svårt att hitta kläder!
Svarta skorna köpte jag för jag ska dansa i Linnéparken på lördag och då ska vi vara kontorstjejer och ha svarta skor.
Så det blir mycket att köa för speciella tillfällen, men det är bara kul :)

Tokio Hotel har designa en tisha till H&Ms kampanj fashion against aids. den har kommit ut i butikerna nu! Och jag har sett och provat en! Det är sjukt snygg! Det är en döskalle på och sen står det rock hard fuck safe! Så sjukt snygg!
Hart inte köpt en än men det ska bli så fort pengarna kommer. Början av nästa månad alltså. SÅÅÅÅÅ SNYGG!!!

Tokio Hotels tröja



jeans leggingsen



Skorna



Love ya babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0