Temadag 1

I dag var det tema dag... känns som att jag har tjatat väldigt mycket men det får ni stå ut med :P
Tema dagen var... först fick vi kolla på en film regiserad av Josef Fares som heter "Zozo" den var värsta sorglig för det handlade om en lite kille som bodde i Libanon och hette Zozo ch de skulle fly rfån kriget hit till Sverige och den dan som de åkte så blev först hans mamma, pappa och syster bombade. Så Zozo och hans bror flydde men tillslut blev de jagade och brodern försvann så tillslut var det bara Zozo och tillslut kom han till Svertige till sin farmor och farfar och så hände det lite saker som var roliga och sorgliga. Så hela klassen både skrattade och grät.

Så nu har jag kommit hem från skolan och gör ingenting. Jo jag pratar med Jaqe och Nea på msn och Nea tycker att jag ska skriva om henne så får väl göra det då. Nea fyller fjortis på lördag XD

Ska på konfermations möte i kväll. Får se hur det blir. Tror i allafall att jag ska konfermera mig. Det är lika bra att få det gjort :P
Asså jag vet inte vad man gör när man konfermeras. Bara man inte läser om gud i bibeln hela tiden!!! Fast det tror jag inte.

Love ya babes!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0