Stressiga Maj

Åh maj är så stressigt allt händer då! I dag så ska jag sjung igen, det gjorde jag i går och sen efter det så ska jag dansa.
Sen är jag lite trött för vi sprang "dungen" så jag är lite trött nu för grejjen är ju det att det är inte jobbigt att springa det är bara jobbigt när man har slutat springa jag menar när man är klar. Då ligger man där i gräset och ångrar nästan att man sprang. Fast det som är bra att på kvällen eller dagen efter så blir man pigg, för man blir ju pigg av att röra på sig.

Mycket mer har inte hänt känns det som jo nårra vänner hade salt och vatten krig och vi hade svenska, so, matte, engelska och tyska. På tyskan skulle man ha nårra himla tyska mejlvänner.

Fast nu har jag brottom för bussen går om ca åtta minuter och jag har inte gjort nått :O

Love ya babes! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0