Sovmorgon :)

I dag har sovmorgon! Så himla skönt så om ca en halvtimme så åker jag till skolan. Men jag var så dum så jag hade glömtbort det och steg upp vid halv sju som vanligt. Fatta om jag var arg på mig själv när jag kom på det hahahah.
Jag skrev inte i går men det var för att jag inte årkade att göra det efter att jag hade kollat på "House", Väldigt bra avsnitt måste jag säga.
I dag så är det ju fortfarande tema dag så i dag ska vi lyssna på en som pratar om gatubarn, ut och gå, grilla korv och sammarbets övningar tror jag. Sen blev det ingenting i kväll men vi får se om det blir nått i alla fall.

Nu har New Moon postern kommit ut!!! Den är inte vad jag hade hoppats på för det finns snyggare fanmade posters så lite bätte hade jag väntat mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0