Söndag

Har inte skrivit på ett tag... denna frasen börjar bli vanlig i början av mina in lägg. fast nu ska jag försöka att skriva varje dag.

Jag har sovit över med Ida från fredag till lördagen. I går kväll så var vi nårra som träffades hos Nea och spelade guitar hero, kubb och gick/cyklade lite. Men ingen sen när jag skulle hem var ju att  jag skulle hämta min cykel som jag inte fick med mig i torsdags men jag hade låst cyklen och glömt nycklarna så det blev att gå hem.
När jag kom hem i går vid 22 tiden så var jag ju tvungen att läsa lite i min bok och vips så hade jag läst ut hela boken.
Den är ju så bra så att man inte kan slita sig från den. Men när den var slut så var klockan 01.10.. Jag hade alltså läst i tre timmar och tio minuter haha. Men man kan inte hjälpa att man glömer tid och rum typ när man läser twilight böckerna.

Vaknade av en Agnes (min lillasyster) frågade vad "jag går och fiskar" (tror jag det var) heter. Det var ju för tidigt för att min hjärna skulle fungera så jag årkade inte förklara. Och sen frågade hon hur man gör en rosett av håret! Det var ju bara för mycket haha. Så hon blev skit sur när jag vägrade haha. Fast typ bara två minuter senare visade jag henne för hon hade satt på en så bra låt så jag blev glad och visade henne haha. Musik videon är lite konstig haha.

Har precis städat rummet (halft) det är inte så mycket finare men kläderna är i alla fall borta från fotöljen. Får fortsätta snart igen så det blir "städat"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0