Regn, regn och åter regn :(

usch gillar inte regnet, men så är mina favvo repliker i twilight om regn ;) :
Edward: Do you enjoy the rain?
Bella: Hahmm
Edward: What?
Bella:You ask me about the weather?
Edward: Yes, I do
Bella: eh... I dont really like the rain. These cold wet things are not my...

Ja och så vidare men det är den bästa scenen om väder helt klart!
Om det bara kan sluta regna! Bara för typ en halv vecka sedan var det sommar värme. Hur kan vädret ändra sig så fort?
Så blir man trött och får ont i huvet av det så any cold wet things are not my thing... haha.
Men skolan slut nu i alla fall och det är skönt! Ska kolla bloggar och göra matten ch tyskan och sen ska jag sätta mig i soffan och dricka något varmt och läsa "När jag hör din röst" (för andra gången) . Får skynda mig med läxrorna.

Föresten så längtar jag så himla mycket tills på Lördag... en del vet vad. Hmm får se om det blir good girls gone bad? Haha nej så på det sättet ska det inte vara men räkna med good girls gone wild ;) som vanligt eller?

Nej nu är jag hungri och ska ta en macka eller nåt gott.

Love ya babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0