Onsdag

I dag så gick Elina hem för hon mådde inte så bra så krya på dig!
Det är Twilight träff i Lessebo i mån. men jag kan inte gå dit :( Ingen skjuts förstår ni.
Men får nöja mig med boken. Som jag läser för andra gången. men det går ju inte att undvika att böckerna (twilight böckertna) är så sjukt bra att man blir så beroende så jag vet inte vad! Fast det har jag tjatat en väldigt massa om hihi.
Kollade lite på kläder på internet... hittade en tisha där det var ett kasset band som sa "you're such a player" till en banspelare hahaha. fattar ni? Alltå det är en bandspelare alltså player hahaha. Det är nog bara jag som har dålig humor.
Just nu är det "rent hus" på tv, jag kollade på det innan men det känns som att det är samma saker hela tiden så det var bara lite äckligt i början och nu har man tröttnat typ.

20 dagar kvar till skolaavslutningen!!! Så det är ganska snart! fatta skönt att inte behöva gå upp klockan halv sju på morgonen utan sova till typ 12! behöver inte plugga, inte matte, tråkiga lärare och ingen präss man kan bara chilla hela dagarna igenom. Fatta om jag längtar. det känns som att denna sommaren kommer att bli annorlunda på nått sätt. kanske för att vi börjar åttan när skolan väl börjar igen. Det känns ofattbart för tiden har bara flygigt i väg. jag säger bara en sak nu SKOAVSLUTNING♥

Jo jag köpte ju en tisha i måndags och så köpte jag ett par shorts i går fast det har jag inte sagt men såhär der det ut.

Tishan och shortsen




Love ya babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0