Konfermationen

aa konfermations mötet var inte som jag hade föreställt mig.
Först så hade Tina gjort en power point och visade lite bilder och berättade vad man i stort sett gör på en konfermation.
Sen skulle vi sjunga "Du vet väl om att du ör värdefull". Ingen sjöng bara satt och tittade haha.
Den andra prästen Harald skulle prata sen men jag vet inte vad han pratade om... lyssnade inta haha.
Sen skule den andra prästen som jag int kommer i håg namnet på prata om olika sorts böcker. Han pratade om bibeln och sen skulle han fråga om en bok som man ofta använder i gudskänster och frågade om vi visste vad den boken hetet och då var det en kille som sa Psalm bibeln och för alla prästar och andra så var det as kul och de skrattade värsta mycket och vi andra skrattade för att de skrattade kändes det som i alla fall haha. Visst var det lite kul men det roliga var ju när de skrattade haha.
När vi skulle gå 45 minuter senare så fick vi varsin kasse att ha biblerna i haha och nått papper vet inte riktigt vad det va haha.

Har i alla fall bestämmt mig för att konfermera mig. Det har jag vart ganska säker på hela tiden... men i alla fall.

Kassen




Bilden från fikat i dag i skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0