GRATTIS!

I dag fyller Robert Pattinson som spelar Edward Cullen i "Twilight" hela 23år!!! Grattis till honom!

I dag är det Onsdag och för oss i 7c så betyder det att detta är en lugn dag XD eller rolig eller hur man ska uttrycka sig. För på morgonen så har vi svenska sen blir det bild och musik efter det sen är det mat och efter maten är det amtte och elevensval sen! En dag med bara roliga lektioner... nästan.
Fast jag måste säga att det var roligast på musiken då Johannes sjöng en liten fin låt för oss haha ("nej, jag är inte gay" och en lite låt till dalgren i början + allsång typ) och spelade gittar "host" ahha det gick väl så där med gitarr spelandet ska jag väl säga.

Jag har kommit på att tiden bara flyger iväg. jag menar det känns som att förrförra helgen var i går!
Snart är det ju skolavslutning liksom typ en månad och det är inte mycket om man tänker på att tiden går så sjukt fort!
Snart  börjar man åttan och gymnasiet och studenten nästa typ. hahaha nä kanske inte så fort men det käns nästan så.

Måste bara säga att min bok inte har kommit i dag heller :(

Jo just det idag är det Robert Pattinsons födelsedag som jag sa och det firar vi med en bild och en lite låt som han har skrivit och sjunger visst den är kort men så himla bra!




"Let me sign" med Robert Pttinson♥



Love ya babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0