GRATTIS JAQEIII!!!<33

I dag fyller Jaqeiii hela 14år. Nu är hon min lilla fjortis <33. Hoppas att hon får en sjukt brta dag!!!

I dag hade vi allaktivitets dag som innerbär att hela skolan är indelade i olika lag och ska göra olika saker t.ex. hinderbana, hoppa säck, luftgevär m.m. Jag var i lag tre men det gick inte så bra för oss vi fick absolut ingen placering.
Dagen kändes ganska flummig kändes det som eftersom att ingtenting var som det brukade vara.
Det var i alla fall skönt att få åka hem för jag var och är så trött!
När jag kom hem åt jag för vi hade ätit jätte tidigt i skolan, kvart i elva så då åt jag inte så mycket så jag var jätte hungrig när jag kom hem. Så jag gjorde en smoothie och satrte mig och läste lite.
Just nu är jag jätte varm. Jag får absolut inte bli sjuk i alla fall! Men får ta en alvedon och hoppas att det blir bättre.
I dag kommer det nog inte att hända så mycket kommer nog att ta det lite lugnt, får se vad det blir.

Just det har tyvär inget att berätta om vad Jaqe fick av mig för hon har inte fått det av mig än så ni får veta det sen.

Men ja det var väl allt jag hade att säga..

Love ya babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0