Fredag :D

I dag så var det sista riktiga skol dagen på typ en vecka och lite mer. Eftersom vi dels bara går tre dagar nästa vecka och dels för att nästa veck har vi tema veck i skolan och vi sjuor har tema snäll eller nåt typ. Och det inne bär att på måndag så har vi film och fika hela dagen på tisdag var det nån sorts kamp sport eller nått typ taekoando eller hur det stavas. Sen har jag glömt vad vi har mer. Men sen på onsdag på kvällen är vi nårra tjejer som ska ha tjejkväll med film, tjejsnack och sova över och sånna mysga saker. på Torsdag är det en kompis som ska ha fest för hon fyller år på lördag nästa vecka då.
Sen vet jag inte mer vad som ska hända veckan som kommer men jag kommer värkligen att se fram emot det! :D

I dag så hände det intev så mycket i skolan, har jag fått för mig i alla fall kan inte komma på något speciellt i alla fall.
Jo efter skolan så tog jag, Jaqe och Ingo skolbussen till vår gamla skola i gemla och kollade på hur den hade förändrats och hoppades träffa nårra lärare. Nu har de målat dörrarna knall blåa, en fondvägg i varje klass rum turkos, grön och röd och så har de gjort om lite små saker med så det kändes väldigt annorlunda. Tyvärr så var det inga lärare som vi såg utan vi smög runt och kollade, kände oss lite kriminella hihi. Sen gick Jaqe och jag hem och snackade en massa gamla, goa minnen haha det var tider det.

Hemma väntar inget, tyvärr om jag hade fårr bestämma så hade det just nu funnits en bok som jag hade kunnat läsa men "ljudet va ditt hjärta", som den heter, som ni troligen redan vet har inte kommit än och särskilt inte i dag för bibblan var stängd, så nu ska jag få vänta ännu en helg utan boken. Inte kul.

Måste bara säga att Stephanie Meyers bok "The Host" har nu kommit ut på svenska och heter "Genom dina ögon".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0