Dimma

I dag så har dagen bara varit en dimma känns det som... jag har haft ont i huvet och har inte hängt med så mycket.
Jaqe och Elina var sjuka i dag :( sp de får krya på sig. Jo en kul sak hände och det var på SO:n då var det nårra som helt plötsligt sa att Göran Persson alltid sa/säger t.ex. ekonomi "Förlåt det var mitt fel så nu börjar vi om" men vår lärare höll inte med. Då sa en i vår klass sm alltid säger roliga saker "En gång så klev Göran Persson på min fot och då sa han 'Förlåt det var mitt fel, så nu börjar vi om' " hhahahaah det var sjukt kul! Det kanske är lite svårt att fatta men det var så himla kul!
Men vad som mer hände på SO:n var att vi kollade på en fil som heter "Våldets konsekvenser" och det var sjukt äcklig för man fick se massor med äckliga bilder på sådana som hade blivit alldeles blodslagna... usch!

Efter som jag hade sång i dag så åkte jag in till stan. Jag skulle möta upp Jaqe på skivaffären så skulle hon få sina engelska grejjor och sånt men när jag skulle hoppa av från bussen så hade busschaffören dörren öppen i en sekund typ så jag fick åka till stationen, så man måste vara snabb om man ska av tydligen.

På stan så tror jag att jag såg han Peter Siepens eller vad han heter på uteserveringne på Palladium. Jag blev lite chockad haha nej skojjar bara...

Sen får jag damp på vädret! asså först var det soligt och varm sen var det regn sen haglade det och åskade och nu är det mulet! Snacka om alla väder på en och samma gång. Det var verkligen förvirrande.

ÅÅH min bok, "Ljudet av ditt hjärta" tredje boken av Twilight, har inte kommit än! Och jag längtar i hjäl mig på att läsa fortsättningen och nu var det en som hade tagit kort på en del av texten i boken på fjärde boken ("Så länge vi båda andas") en blogg och då vill man läsa fyran ännu mer. För det stod att när Bella hade blivit vampyr så var hon smidigare än vampyrer brukar vara. Och det säger oss Twilight- fans otroligt mycket efter som när Bella  var/är människa så var hon jätte klumpig så det är jätte spännande att läsa nu!!!

Love ya babes!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0