Back on track :)

Hello!
Nu ska jag börja skriva igen jag tog en lite "paus" för jag kännde att jag inte hade så mycket att skriva så...
Men nu I´m back on track hetare än någonsin :P haha ne skämtar bara fick bara lite skriv damp ;)
I dag kommer teaser trailen ut på New moon  asså andra twilight filmen som håller på att spelas in nu :D Jag kan inte fatta hur glad jag är för jag älskar verkligen böckerna och väntar på att tredje boken ska komma in på bibloteket som jag hade beställt den på. Så jag läser om tvåan nu . Jag menar man kan aldrig och då menar jag ALDRIG tröttna på twilight serien. Som ni kanske märker så är jag besatt av the Twilight saga och kommer nog att skriva, lägga in länkar och bilder som handlar om twilight.

Sitter i fritidsgården med Elina, Jaqe och Lovisa och lyssnar på "Supermassive black hole" med "Muse" som är med i twilight ofc när de spelar baseball. Har snart Gympa men jag har glömt kläder till det men Jaqe har dubbla byxor så jag får låna, vi ska dansa där :D Tyska och sen slutar vi :D

Love ya babes!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0