Torsdag

Leg är fixat nu, fast bilden fattas så vi ska komma in med den på Måndag. Sen har vi fixat så jag får visa i stället för maestro.
Har också fixat telefon och internet bank det gick väldigt snabbt fatiskt.
Är väldigt förkyld så det gick inte så bra på sången i dag :S

Just det vi gjorde biologiprov i dag!!!! Det gick så där vill veta resultaten nu. Varför ska dm alltid fråga om hur många arter det finns av t.ex. fiskar i sverige? Jag kunde inte nån av dom "hur många arter finnns det av ..... i sverige? Jag kunde bara att det finns 13 grod arter i sverige men just den frågan hade dom inte med :( Var först  ut i alla fall och Elina tätt efter.
Vi fick tillbaka engelska proven, det gick  väl rätt så bra rätt nöjd typ mellan vg och mvg så...

Fredag i mon, så jä*la skönt asså!!! Tiden går sjukt fort asså! I dag så köpte jag ingenting.
Missade första bussen... som vanligt :( Så fick vänta i en kvart på nästa bussen så jag satt och frös sönder typ!
Ska bara kolla bloggar nu och kolla kläder ofc, klarar mig inte utan...

LOVE YA!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0