Tisdag

Tisdag idag då. Hade simmning och det var kul faktiskt. Vi slutade ju Engelskan vid tolv och så började vi inte simmningen förrens två så först fick vi gå till Bergsnäs för att kunna hinna med bussen till stan. Lovisa, Jonas och Elina fick betala tillsammans för busschafören hade ingen mynt växel så dom var tvugna att betala till sammans och sen betalade Lovisa (för det var hennes pengar). Lite krongligt? Sen gick vi direkt till donken och åt. Jag råkade kasta en matbricka på en pappa och hans barn, det var så pinsamt! Tillslut efter mycket krångel (kändes det som) kom vi tillslut fram till simmallen och bytte om.
Vi skulle träna att simma ryggsimm i olika ställningar typ haha. Sen skulle vi försöka att ta oss up för ett isflak. Dykning tränade vi med och vi skulle simma två rygg simm och åtta bröst sim längder på en kvart. Som vanligt så var jaqe och jag kvar där längst plus elin. Sminkning, föning och styling tar tid förstår ni. På tre kvart klarade vi oss men då plattade jag inte håret som tänkt. Hann inte i väg till stan och köpa ny foundation så får göra det på torsdag. Vi (mamma, pappa, Agnes och jag) sprang snabbt in till coop extra och köpte lite viktig mat + en hår styling sak till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0