Söndag :(

HejHej bloggen!
Har precis städat, God vad skönt det känns när man har städat! Men man känner sig inte fresh.
HAr gjort om i min garderob :D får se om dt blir bättre nu då? Ska nog duscha snart men först ska jag äta choklad muffins som min lilla syster har bak, mums!
Måste ut och gå sen med mamma det ska bli jätte skönt!

I mon är det skola igen :( skulle gärna kunnat ha en tilkl helg dag! Det skulle vara så skönt.
 
Tycker ni att det var rätt låter som gick vidare?
Jag tycker att Anna och Maria kunde ha tagit den där oprasångerskans plats. Då hade det vait perfekt typ.
Men gud nästa vecka är det FINAL! Eller det är det vel?! Nej just det, det är väl andra chansen och Internationella juryn?! Detta har blivit så krångligt så jag vet inte riktigt :S
Vilken tycker ni ska vinna?
Jag tycker att Molly Sandén ska vinna men det fanns ju mer bra låtar t.ex. Agnes, Sara Dawn Finer, Emilia, E.M.D m.m. så jag vet inte.
 Ha det bäst!!!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0