Skolk???

Sitter i fritidsgården med Johannes och Jonas typ fast dom spelar biljard.
Egentligen så har vi Gympa nu men jag hade glömt lite saker så vi skulle ut och gå i 20 minuter men vi gick till fritidsgården istället, så klart.
I dag så har vi haft Svenska prov :( det gick inte bra!
Men vi har också haft matte, engelska och SO (Historia)
Ska antingen ut och gå med Jaqe sen efter skolan eller gå till the phonehaus med min mobil, skärmen är spräckt. Antingen blir det en ny eller att laga den, men att laga den kostar typ lika mycket som att köpa en ny så det blir en ny tror jag (om det inte går på försäkringen förstås).
i mon så fyller jag år :D 14 då. Då ska nårra kompisar komma men på kvällén ska typ nårra från släkten komma.
Ja just det, det är dans i kväll med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0