Melodifestivalen blev en besvikelse!

Melodifestivalen... vad ska man säga om den... det blev SJUKT DÅLIG låt som vann!!!
Jag fattar inte hur detta kunde hända!!!???
Jag menar opera, det är INTE melodifestivalen... melodifestivalen är typ Molly Sandén och Alcasar, INTE opera typ Marlena eller vad hon hette.
Detta känns helt ofattbart och en stor bevikelse! Jag trodde att svenska folket visste bättre!
Jag menar vikken som helst utom Marlena eller Caroline av Ugglas!
Detta känns värkligen konstigt!
Detta händer bara inte!
Det får inte vara så här! Vikken som helst liksom annars!
Asså detta måste vara en drömm! detta var en sjukt stor besvikelse!
När kvalet kommer, kommer inte vi ens att vara nära att komma med!
ÅÅÅÅÅÅÅÅ jag blir så sur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0