Måste till skolan

Usch nu är jag så trött på att vara hemma och vara sjuk i mon så går jag till skolan hur sjuk jag än är jag vill inte vara hemma mer! OMG det är så jobbigt! Så har jag inget att göra heller och ont i magen har jag.
Jag vill till Jaqe fan vi har inte träffats på sjukt länge!!! Jag klarar inte att vara borta från henne och alla så länge
Dessutom är det matte och tyska prov i mon med ju fast det sa jag.
Har precis duschat och det hade varit skönt om det hade funnits varm vatten! Vi har så konstigt vatten så det tar så lång tid för det att bli varmt!

OMG! Jag har fårtt en kräm till mina utslag och jag har börjat flagna i ansiktet!!! Så jävla läskigt, Läkaren sa ju att det kunde hända men ändå det får ju inte bli det i ANSIKTET!
ÅÅ att min hud aldrig kan bli bra! Det käns som att ag alltid kommer att ha utslag usch!!

Still love ya!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0