Måndag

Äntligen vid datorn... Agnes satt vid datorn ch typ vägrade att ge den till mig men till slut så fick jag den, " I'am I'am the queen" haha. I mon har vi sim prov typ eller nåt sånt så det blir bikini med i mon. Vi slutar sista lektionen vid tolv sen börjar inte själva "provet" förrän två så det är jävligt soft :D
Har varit en nervös dag haha dels för att jag hade glömmt c-språks lappen som igentligen skulle ha varit inne på torsdag, sen så har inte mitt kort funkat i dag fast att jag vet att jag har pengar på det och så är det ju simmning i mon och jag har typ ingen bikini och suger på att simma så får se hur det går. Lyssnar på en sjukt bra låt kommer lägga in den här. Förutom videon som är porrig så är låten bra!
Köpte en vatten fast mascara i dag efter som det är simmning i mon som sagt, lite nervös haha, och dom som känner mig väl vet att jag aldrig skulle visa mig för andra utan smink förutom nära kompisar. Så efter som jag bara ska ha vattenfast tills i mon och att den hinner torka ut till sommarn så köpte jag en jätte billig från rimmel 70:- bara.

mascaran som jag köpte




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0