Lördag

I dag på morgonen så vaknade jag sjukt tidig, halv tio!!! Asså på en Lördag vaknar man inte så tidigt, det är bara så.
Duschade på morgonen men det fick bli bara håret för det var bara kallt vatten.
Skulle åka till stan med Jaqe, det blev ju så men vi missade första bussen haha typiskt oss ! Jag trodde ju att komma med bussen som jag trodde Jaqe hade kommit med men busschafören stannade inte :(
fast det var bra för då hade jag kommit med fel buss :S Jaqe trode ju att vi inte hae missat bussen i alla fall men när jag hade stått vid busshållsplatsen en halvtimme och en blatte hade ringt till mig så gick jag till Jaqe.
När vi gick till busshållsplatsen så träffade vi Carro, Saga och Klara som också skulle till stan.
Väl i stan så hann vi bara till Gina och Donken typ. Jaqe köpte ett par jeanslegging som är as snygga!
Vi höll på att missa bussen hem, men vi är ju blonda så man kan ju inte tänka sig annat eller?
Hade glömt mobilen hemma hos Jaqe så jag var tvungen att hoppa av hos henne men vi var inne på datorn med.
Nu sitter jag hemma vid datorn och ska försöka lära mig lite om Facebook haha får se hur det går.
Ikväll så ska jag och Nea kolla på melodifestivalen andra chansen hemma hos henne :D
Det ska bli sjukt kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0