Lördag

I går var det sjukt kul, tyckte jag i alla fall. Först var jag och Nea i stan. Där hade jag panik för alla kompisar skulle komma till mig klockan halv sex och klockan var halv fem och jag hade fort farande inte hittat nåt till TC. Tillslut så hittade jag en svart kjol på gina. Sen kom jag på att jag behöver hudfärgade strumpbyxor och vi kom på att vi inte skulle hinna hem till halv sex så vi ringde  runt till alla och så blev det klockan sex. Bussen kom tio över fem och vi kom till vår buss håll plats exakt klockan halv sex så vi sprang hem, typ, och gjorde i ordning chokladmoussen. Runt sex så kom Carro och Saga. Ida och Ingo kom sen. Vin halv sju ungefär kom Jage och Elina och tio minuter efter kom Klara. Av Carro och Saga fick jag en sån sak som gör att rummet luktar gott och av Elina (Jaqe?) så fick jag en nessesär, nagel fil/buffer, lös naglar, ansiktsmask och ... coh en chips påse av Ingrid.
Vi örde sanning eller konsikvens (elaka versionen haha) men det gick rätt så snabbt.  Tacos sen mm... Sen blev det TWILIGHT! som är sjukt bra! Vid mindre än halva filmen skullr Jaqe och Elina hem efter som dom skulle gå upp tidigt i mon typ :(
Men när filmen var slut så åkte alla andra hem men Nea sov över :)
I dag så har inte så mycket hänt.
I kväll kommer släkten och sen blir det TC med Nea och Elina om hon kan och vill :)

kjolen och strumpbyxorna


detta fick jag (chips påsen är redan upp ätaen haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0