Hej alli hopa...

hejhej!
Hemma hos jaqeiii och har en "vanlig" mysig fredag <3
Har varit i stan med Jaqeiii och Sofia med. Jaqi köpte vantar, mössa, trosor, leggings och foundations vamp.
Denna dagen har varit rolig och det känns som att allt har hänt haha.
Först så skulle vi till stan då med bussen men det gick helt ok och vi kom med rätt buss, ovanligt jag vet haha.
Sen väl i stan, envisa som vi är så ville jag gå igenom åhlens och jaqi "ytter hållet" så klart så kunde vi inte hitta varann sen så vi gick och letade efter varann i 10 minuter typ. Sen när vi hittade varann så blev det donken.
Sofia kom sen och vi gick på stan tills hon skulle dansa. Då gik jag och jaqi till Accent, hugo muhr, 4sound och KJ store/woodooland. Sen skulle vi ta bussen hem och vi trodde vi kom precis i rätt tid till att bussen skulle köra hem men då var det den som gick till Ljungby och så klart inte till Gemla så vi fick veta att vi hade kommit typ tre minuter försent haha. Vid en halvtimme senare kom bussen och jag fick veta att en viss persons farmor/mormor körde bussen så...
vi hoppade av vid Hennings och beställde tårtan tills på tisdag då älskling fyller år <3 Nästa buss gick en halvtimnme senare så jag och jaqi hade massa kul utanför typ nån kebab sak. Hemma hos jaqei blev det så jävla god tacos som en gammal god fredag. Sitter och lyssnar på sjukt bra musik nu och har skrattat en massa!

Just det Roger vår vaktmestare har slutat på vår skola efter 40 år. RESPEKT! säger jag bara vi kommer att sakna dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0